لَّيْسَ عَلَى الْأَعْمَىٰ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْأَعْرَجِ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْمَرِيضِ حَرَجٌ ۗ وَمَن يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ يُدْخِلْهُ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ۖ وَمَن يَتَوَلَّ يُعَذِّبْهُ عَذَابًا أَلِيمًا
اندھے (١١) پر کوئی گناہ نہیں، اور نہ لنگڑے پر کوئی گناہ ہے، اور نہ بیمار پر کوئی گناہ ہے، اور جو اللہ اور اس کے رسول کی فرمانبرداری کرے گا، اسے اللہ ایسی جنتوں میں داخل کرے گا جن کے نیچے نہریں جاری ہوں گی، اور جو شخص روگردانی کرے گا اسے اللہ درد ناک عذاب دے گا
جہاد فرض عین نہیں: یہ منافق تو محض حیلے بہانے کرتے ہیں اصل لوگ جنہیں جہاد سے رخصت ہے وہ یہ ہیں جو جسمانی طور پر تندرست نہ ہوں۔ مثلاً اندھے، لنگڑے، اپاہج، بیمار، نابالغ، بچے اور ضعیف و ناتواں بوڑھے، بزرگ مجنون اور فاتر العقل وغیرہ۔ ان کے علاوہ جو بیماریاں ہیں وہ عارضی عذر ہیں جب تک وہ واقعی بیمار ہے، شرکت جہاد سے مستثنیٰ ہے۔ بیماری دور ہوتے ہی وہ حکم جہاد میں دوسرے مسلمانوں کے ساتھ شریک ہوں گے۔ پھر اللہ تعالیٰ جہاد کی ترغیب دیتے ہوئے فرماتا ہے کہ اللہ اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمانبردار جنتی ہے۔ اور جو جہاد سے بے رغبتی کرے دنیا کی طرف سراسر متوجہ ہو جائے معاش کے پیچھے آخرت کو بھول جائے اس کی سزا دنیا میں ذلت اور آخرت میں درد ناک عذاب ہے۔