وَالَّذِينَ آمَنُوا مِن بَعْدُ وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا مَعَكُمْ فَأُولَٰئِكَ مِنكُمْ ۚ وَأُولُو الْأَرْحَامِ بَعْضُهُمْ أَوْلَىٰ بِبَعْضٍ فِي كِتَابِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
اور جو لوگ ان کے بعد ایمان (66) لے آئے اور انہوں نے ہجرت کی اور تمہارے ساتھ مل کر جہاد کیا وہ تم میں سے ہیں، اور اللہ کی کتاب میں رشتہ دار (67) لوگ ایک دوسرے کے زیادہ حقدار ہیں، بے شک اللہ کے پاس ہر چیز کا علم ہے
یہ ایک چوتھے گروہ کا ذکر ہے ۔ جونبی صلی اللہ علیہ وسلم کی ہجرت کے بعد اسلام لائے اور ہجرت کرکے جہاد میں شامل ہوئے۔ ان کے قانونی حقوق بالکل وہی ہونگے یعنی جو ((اَلسَّابِقُوْنَ الْاَوَّلُوْنَ، مِنَ الْمُھَاجِرِیْنَ وَالْاَنْصَارِ)) کے ہیں کیونکہ یہ سب ایک برادری میں منسلک ہوچکے ہیں۔ تقدیم و تاخیر کی وجہ سے ان کے فرائض و حقوق میں کوئی فرق نہ ہوگا۔ احکام وراثت کا منسوخ ہونا: اخوت کی بنیاد پر وراثت میں جو حصہ دار بنتے تھے اس آیت سے اسکو منسوخ کردیا گیا، اب وارث صرف وہی ہونگے جو نسبی اور سسرالی رشتوں میں منسلک ہونگے۔ اللہ کی کتاب سے مراد: لوح محفوظ میں اصل حکم یہی تھا۔ لیکن اخوت کی بنیاد پر صرف عارضی طور پر ایک دوسرے کا وارث بنادیا گیا تھا۔ جو اب ضرورت ختم ہونے پر غیر ضروری ہوگیا اور اصل حکم نافذ کردیا گیا۔