سورة البقرة - آیت 126

وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَٰذَا بَلَدًا آمِنًا وَارْزُقْ أَهْلَهُ مِنَ الثَّمَرَاتِ مَنْ آمَنَ مِنْهُم بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ قَالَ وَمَن كَفَرَ فَأُمَتِّعُهُ قَلِيلًا ثُمَّ أَضْطَرُّهُ إِلَىٰ عَذَابِ النَّارِ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ

ترجمہ عبدالسلام بھٹوی - عبدالسلام بن محمد

اور جب ابراہیم نے کہا اے میرے رب! اس (جگہ) کو ایک امن والا شہر بنا دے اور اس کے رہنے والوں کو پھلوں سے رزق دے، جو ان میں سے اللہ اور یوم آخرت پر ایمان لائے۔ فرمایا اور جس نے کفر کیا تو میں اسے بھی تھوڑا سا فائدہ دوں گا، پھر اسے آگ کے عذاب کی طرف بے بس کروں گا اور وہ لوٹنے کی بری جگہ ہے۔

تسہیل البیان فی تفسیر القرآن - ام عمران شکیلہ بنت میاں فضل حسین

حضرت ابراہیم نے اللہ تعالیٰ سے دعا کی کہ اس بے آب و گیاہ اور ویران مقام کو امن کا شہر بنادے اور جو لوگ یہاں آباد ہوں انھیں پھلوں کا رزق عطا فرما، چنانچہ آپ کی یہ دعا قبول ہوئی اور آج تک اور تا قیامت دنیا بھر سے لوگ اور اشیاء ضروری پہنچ رہی ہیں۔ اور کافروں کو بھی روزی مل رہی ہے مگر آخرت میں کافروں کو عذاب عظیم ہوگا۔ ابو شریح نے عمرو بن سعید کو کہا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فتح مکہ کے دوسرے دن خطبہ ارشاد فرمایا ۔ پہلے حمد و ثناء بیان کی پھر فرمایا: اللہ نے مکہ کو حرام کیا ہے لوگوں نے نہیں تو جو شخص اللہ اور قیامت کے دن پر ایمان رکھتا ہو اسے نہ وہاں خون بہانا درست ہے اور نہ درخت کاٹنا۔(بخاری: ۱۸۳۲، مسلم: ۱۳۵۴) امامت كن كو ملے گی؟ اللہ تعالیٰ نے جواب میں فرمایا کہ امامت صرف صالح لوگوں کو ملے گی، ظالموں کو نہیں ملے گی۔ اس آیت میں حضرت ابراہیم نے پھلوں کا رزق عطا کرنے کی دعا میں ایمان کی شرط از خود بڑھادی جس پر اللہ تعالیٰ نے جواب دیا کہ رزق کے معاملہ میں ایمان کوئی شرط نہیں وہ تو میں نیک و بد سب کو دوں گا۔ اور محبت اور ایمان کی شرط صرف امامت کے لیے ہے رزق کے لیے نہیں۔