كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ ذِكْرُ الِاخْتِلَافِ عَلَى إِبْرَاهِيمَ فِي النَّبِيذِ صحيح الإسناد مقطوع أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَلِيٍّ قَالَ حَدَّثَنَا الْقَوَارِيرِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ قَالَ حَدَّثَنَا حَسَنُ بْنُ عَمْرٍو عَنْ فُضَيْلِ بْنِ عَمْرٍو عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ كَانُوا يَرَوْنَ أَنَّ مَنْ شَرِبَ شَرَابًا فَسَكِرَ مِنْهُ لَمْ يَصْلُحْ لَهُ أَنْ يَعُودَ فِيهِ
کتاب: مشروبات سے متعلق احکام و مسائل
نبیذ کی بابت ابراہیم نخعی پر اختلاف کا بیان
حضرت ابراہیم (نخعی) نے فرمایا سلف کا یہ مسلک یہ تھا کہ جو کوئی مشروب ہے اور اسے نشہ محسوس ہو تو اس کے لیے اسے دوبارہ پیناجائز نہیں۔
تشریح :
گویا حضرت ابراہیم نخعی کسی بھی نشہ آور مشروب کو پینا جائز نہیں سمجھےتھے نہ قلیل نہ کثیر۔اور انھوں نے یہ مسلک سلف سے نقل فرمایا ہے۔سلف سے مراد صحابہ اور کبار تابعین ہیں۔
گویا حضرت ابراہیم نخعی کسی بھی نشہ آور مشروب کو پینا جائز نہیں سمجھےتھے نہ قلیل نہ کثیر۔اور انھوں نے یہ مسلک سلف سے نقل فرمایا ہے۔سلف سے مراد صحابہ اور کبار تابعین ہیں۔