سنن النسائي - حدیث 5681

كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ ذِكْرُ الْأَخْبَارِ الَّتِي اعْتَلَّ بِهَا مَنْ أَبَاحَ شَرَابَ السُّكْرِ ضعيف الإسناد أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَعِيلَ قَالَ حَدَّثَنَا يَزِيدُ قَالَ أَنْبَأَنَا شَرِيكٌ عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ عَنْ ابْنِ بُرَيْدَةَ عَنْ أَبِيهِ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ الدُّبَّاءِ وَالْحَنْتَمِ وَالنَّقِيرِ وَالْمُزَفَّتِ خَالَفَهُ أَبُو عَوَانَةَ

ترجمہ سنن نسائی - حدیث 5681

کتاب: مشروبات سے متعلق احکام و مسائل وہ احادیث جن سے بعض لوگوں نے نشہ آور مشروب پینے کا جواز نکالا ہے حضرت بریدہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے کدو کے برتن روغنی مٹکے کھجور کی جڑ کے برتن اور تارکول لگے ہوئے برتن ( میں نبیذ بنانے ) سے منع فرمایا۔ ابو عوانہ نے اس(شریک راوی حدیث) کی مخالفت کی ہے
تشریح : 1۔ مذکورہ روایت میں ابوعوانہ نے شریک کی مخالفت کی ہے۔یہ مخالفت سند میں بھی ہے اور متن میں بھی جیسا کہ آئندہ روایت سے یہ مخالف واضح طور پر معلوم ہوجاتی ہے۔ 2۔گویا اصل روایت اس طرح ہے۔اس ضعیف راوی نے سند بدل دی اور روایت کے الفاظ بھی لہذا وہ ضعیف روایت کسی بھی لحاظ سے قابل استدلال نہیں۔محقق کتاب کا اسے صحیح کہنا درست نہیں۔ 1۔ مذکورہ روایت میں ابوعوانہ نے شریک کی مخالفت کی ہے۔یہ مخالفت سند میں بھی ہے اور متن میں بھی جیسا کہ آئندہ روایت سے یہ مخالف واضح طور پر معلوم ہوجاتی ہے۔ 2۔گویا اصل روایت اس طرح ہے۔اس ضعیف راوی نے سند بدل دی اور روایت کے الفاظ بھی لہذا وہ ضعیف روایت کسی بھی لحاظ سے قابل استدلال نہیں۔محقق کتاب کا اسے صحیح کہنا درست نہیں۔