سنن النسائي - حدیث 5574

كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ الرُّخْصَةُ فِي انْتِبَاذِ الْبُسْرِ وَحْدَهُ صحيح أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمَّارٍ قَالَ حَدَّثَنَا الْمُعَافَى يَعْنِي ابْنَ عِمْرَانَ عَنْ إِسْمَعِيلَ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي الْمُتَوَكِّلِ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى أَنْ يُنْبَذَ التَّمْرُ وَالزَّبِيبُ وَالتَّمْرُ وَالْبُسْرُ وَقَالَ انْتَبِذُوا الزَّبِيبَ فَرْدًا وَالتَّمْرَ فَرْدًا وَالْبُسْرَ فَرْدًا قَالَ أَبُو عَبْد الرَّحْمَنِ أَبُو كَثِيرٍ اسْمُهُ يَزِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ

ترجمہ سنن نسائی - حدیث 5574

کتاب: مشروبات سے متعلق احکام و مسائل صرف گدر کھجور کی نبیذ کی رخصت حضرت ابو سعید خدری ﷜ سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے منع فرمایا کہ کھجور وں او رمنقی کو ملا کر یا کھجوروں اور گدر کھجوروں کو ملا کر نبیذ بنائی جائے آپ نے فرمایا :’’ منقی کی الگ نبیذ بناؤ ، کھجور کی الگ اور گدر کھجور کی الگ ۔،، ابو عبد الرحمان (امام نسائی ﷫ ) نے کہا ک (راوئ حدیث )ابو کثیر کا نام یزید بن عبد الرحمان ہے ۔
تشریح : امام نسائی ﷫ جس ابو کثیر کے نام کی وضاحت فرمارہے ہیں وہ حدیث سابق : 5573 کا راوی ہے ، اس لیے اس وضاحت اور تصریح کا اصل مقام سابقہ حدیث کے تحت ہی تھا ۔ بہتر یہی تھا کہ یہ وضاحت اس حدیث سے اوپر والی حدیث کے تحت کی جاتی ۔شاید یہ کاتب وغیرہ کا سہوہو -واللہ اعلم۔ امام نسائی ﷫ جس ابو کثیر کے نام کی وضاحت فرمارہے ہیں وہ حدیث سابق : 5573 کا راوی ہے ، اس لیے اس وضاحت اور تصریح کا اصل مقام سابقہ حدیث کے تحت ہی تھا ۔ بہتر یہی تھا کہ یہ وضاحت اس حدیث سے اوپر والی حدیث کے تحت کی جاتی ۔شاید یہ کاتب وغیرہ کا سہوہو -واللہ اعلم۔