معجم صغیر للطبرانی - حدیث 442

كِتَابُ الْحَجِّ وَ الْعُمْرَةِ بَابٌ حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ الصُّوفِيُّ الْبَغْدَادِيُّ، حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ وَاضِحٍ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا قُدَامَةُ بْنُ شِهَابٍ، عَنْ بُرْدِ بْنِ سِنَانٍ، عَنْ عَبْدَةَ بْنِ أَبِي لُبَابَةَ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ، عَنِ الضَّبِيِّ بْنِ مَعْبَدٍ، أَنَّهُ أَهَلَّ بِحَجٍّ وَعُمْرَةٍ فَذَكَرَ ذَلِكَ لِعُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَقَالَ: ((هُدِيتَ لِسُنَّةِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ)) لَمْ يَرْوِهِ عَنْ بُرْدٍ إِلَّا قُدَامَةُ وَلَا عَنْ قُدَامَةَ إِلَّا يُوسُفُ تَفَرَّدَ بِهِ عَلِيٌّ

ترجمہ معجم صغیر للطبرانی - حدیث 442

حج وعمرہ کا بیان باب سیّدنا صبی بن معبد سے روایت ہے کہ انہوں نے حج اور عمر کا احرام باندھا تو اس نے یہ بات عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ سے ذکر کی تو انہوں نے کہا تو اپنے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے طریقے کی طرف راہنمائی کیا گیا ہے۔‘‘
تشریح : حج قران کی نیت کرنا اور حج قران کا تلبیہ کہنا مستحب فعل ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے بھی حج قران ہی ثابت ہے۔ لہٰذا اس طریقہ حج کا انتخاب افضل عمل ہے۔
تخریج : سنن ابي داود، کتاب المناسك، باب فی الاقران، رقم : ۱۷۹۹۔ سنن نسائي، کتاب مناس: الحج، باب القرآن، رقم : ۲۷۱۹ قال الشیخ الالباني صحیح۔ حج قران کی نیت کرنا اور حج قران کا تلبیہ کہنا مستحب فعل ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے بھی حج قران ہی ثابت ہے۔ لہٰذا اس طریقہ حج کا انتخاب افضل عمل ہے۔